Doolhof gezien van bovenaf. Door het doolhof loopt iemand in een felgele jas.

Datagedreven werken

Data en digitale transformatie gaan hand in hand. Publieksdata en onderzoek helpt je om je online doelgroep te bepalen en strategische besluiten te nemen. Lees hier hoe je dat doet en tips om rekening mee te houden. 

Doorkijkje tussen twee hoge gebouwen met oranje en glas. Perspectief is vanaf de grond omhoog kijkend.

Stappenplan: aan de slag met publieksdata

We creëren ontzettend veel data door onze online aanwezigheid en jouw publiek doet dit ook. Maar als je deze data eenmaal verzameld hebt, hoe dan verder? Doorloop deze stappen en kom tot een data-analyse.
Bekijk de stappen

Inzicht in je publiek

Bezoekers en gebruikersgegevens helpen je bij het in kaart brengen van je publiek en doelgroepen. Op basis van deze data ontdek je hoe je je bestaande publiek beter kunt betrekken en hoe je nieuw publiek kunt bereiken.

Deze DEN experts helpen je verder

De DEN nieuwsbrief. Iedere maand in je inbox.

Tips, inspiratie en kennis over digitale transformatie in de cultuursector
Schrijf je in