E-magazine: Meer met publieksdata

Wil je meer weten over de plannen van de Taskforce Publieksdata voor 2023 en 2024? Hoe je AVG-proof werkt? Welke stappen je nú kunt zetten om aan de slag te gaan met publieksdata? Hoe ze bij Funda met data omgaan? Waarom standaardisatie zo belangrijk is? Dit en meer lees je in het e-zine ‘Meer met publieksdata’.

2 min. lezen

Dit is een artikel van Taskforce Publieksdata. DEN is voorzitter van deze taskforce. Meer lezen? Kijk op publieksdata.nl.

Je publiek beter leren kennen, nieuwe doelgroepen aanboren, wensen en verwachtingen in kaart brengen, het verdienvermogen vergroten: slimmer gebruik van publieksdata maakt dit allemaal mogelijk. De Taskforce Publieksdata werkt aan diverse projecten en initiatieven om de kennis en kunde hierover te vergroten en ervoor te zorgen dat de culturele sector gezamenlijk belangrijke stappen zet. Want in deze tijd van digitalisering is werken met publieksdata voor elke culturele instelling van belang. Van brancheorganisatie tot concertpodium, van museum tot festival, van dorpstheater tot bibliotheek.

Meer met publieksdata

Lees in het e-zine ‘Meer met publieksdata’ (Opent een externe link) meer over de plannen, acties en adviezen van de taskforce, maar ook over inspirerende voorbeelden. Deel dit digitale magazine met anderen binnen jouw organisatie en je netwerk. Werken met publieksdata is relevant voor marketeers, maar raakt ook andere werkzaamheden.

Klik op de afbeelding om het magazine te openen.

Wil je continu up-to-date blijven? Volg ‘Meer met publieksdata’ ook via LinkedIn (Opent een externe link).

Deel dit artikel

De DEN nieuwsbrief. Iedere maand in je inbox.

Alles wat je wil weten over digitale transformatie. Vol tips, kennis en inspiratie.