Brainstormrapport: (Re)-Engaging Digital Audiences, Challenges and Opportunities

Of je nu bij een lokale culturele organisatie werkt of bij een overheidsinstantie: het Brainstormrapport '(Re)-Engaging Digital Audiences - Challenges and Opportunities' van Voices of Culture is zeker de moeite van het lezen waard. 

1 min. lezen

Dit is een artikel van Taskforce Publieksdata. Artikelen van de Taskforce worden gehost op de website van DEN.

Het Brainstormrapport - ontstaan na een brainstorm en workshop met diverse Europese organisaties - heeft als hoofddoel om beleidsmakers binnen de Europese Commissie duidelijk te maken hoe zij ondersteuning kunnen bieden. Tegelijkertijd is het zo geschreven dat het ook voor de culturele sector zelf een heel interessant rapport is vol concrete tips en voorbeelden. Centraal staan herstel na Covid-19, digitaal publieksbeheer en dataverzameling en -beheer om nieuwe doelgroepen te bereiken.

Je vindt het rapport hier

Deel dit artikel

De DEN nieuwsbrief. Iedere maand in je inbox.

Tips, inspiratie en kennis over digitale transformatie in de cultuursector