
Digitale businessmodellen
Als theater(producent), museum of filmhuis wil je één ding: een ervaring bieden die raakt en zo veel mogelijk mensen bereikt. Digitale technologie helpt je hierbij. Je verrijkt je aanbod, bereikt nieuwe doelgroepen en vergroot je impact.
Maar hoe doe je dat slim en duurzaam, als onderdeel van je (digitale) strategie?
Wij helpen je op weg met een simpel hulpmiddel. Het digitale businessmodelcanvas. Daarmee onderzoek je hoe digitale technologie waarde toevoegt: aan beleving, publieksrelatie, verdienvermogen of productie. Met het digitale businessmodelcanvas breng je kansen en keuzes overzichtelijk in kaart.
Want een goed idee vraagt, naast lef en creativiteit, om een stevig fundament. Zo komt je idee tot leven en maak je jouw organisatie toekomstbestendig.

Nu:Reality; immersieve technologie verovert de filmhuizen
Hoe breng je Virtual Reality (VR) van superkwaliteit naar het publiek? Bij gebrek aan aanbieders speelde Nu:Reality in op deze kans; een uniek initiatief. De belangstelling groeit, ook bij filmtheaters in België en Frankrijk. Het publiek is enthousiast en keert terug voor deze bijzondere manier van verhalen beleven.

Thunderboom, technologie versterkt de muziekindustrie
Digitale technologie verandert de manier waarop we muziek maken, delen en ervaren. Grote artiesten ontdekken de mogelijkheden van AI. Anderen gebruiken het podium voor virtuele hologrammen, veranderen zichzelf in game karakters of toeren met gigantische led schermen. Maar wat als je slechts een klein budget hebt, maar toch digitaal wil innoveren? Thunderboom biedt de helpende hand.







