E-magazine #2: Meer met publieksdata

Een stappenplan over werken met publieksdata, samenwerken binnen de EU, een update over het Culturele Doelgroepenmodel, een maker aan het woord: het is een greep uit de onderwerpen die aan bod komen in de tweede editie van het e-zine ‘Meer met publieksdata’.

2 min. lezen

Dit is een artikel van de Taskforce Publieksdata. DEN is voorzitter van deze taskforce. Meer weten? Kijk op publieksdata.nl

Meer met publieksdata

Lees in het e-zine ‘Meer met publieksdata’ (Opens an external link) meer over de plannen, acties en adviezen van de taskforce, maar ook over inspirerende voorbeelden. Deel dit digitale magazine met anderen binnen jouw organisatie en je netwerk. Werken met publieksdata is relevant voor marketeers, maar raakt ook andere werkzaamheden.

Klik op de afbeelding om het magazine te openen

Meer met publieksdata

Lees in het e-zine ‘Meer met publieksdata’ meer over de plannen, acties en adviezen van de taskforce, maar ook over inspirerende voorbeelden. Deel dit digitale magazine met anderen binnen jouw organisatie en je netwerk. Werken met publieksdata is relevant voor marketeers, maar raakt ook andere werkzaamheden.

Wil je continu up-to-date blijven? Volg ‘Meer met publieksdata’ ook via LinkedIn (Opens an external link).

Share this article

De DEN nieuwsbrief. Iedere maand in je inbox.

Alles wat je wil weten over digitale transformatie. Vol tips, kennis en inspiratie.