Open Coffee 25 januari 2022

Tijdens een digitale Open Coffee vertelden verschillende mensen over hun projecten rondom het gebruiken van publieksdata. 

Dit is een artikel van Taskforce Publieksdata. Artikelen van de Taskforce worden gehost op de website van DEN.

Tijdens de Open Coffee in januari 2022 hebben verschillende mensen over hun projecten rondom het gebruiken van publieksdata verteld. Mariska van Elsen (hoofd cultuurparticipatie bij Rotterdam Festivals) vertelt over het Culturele Doelgroepenmodel. Bert van Loon (Independent Strategist) licht zijn handreiking Gebruik van publieksdata toe. Marjolein van der Meer en Johan Kolsteeg hebben het over nieuw publiek. Frederik Fabricius (International Business Development Manager) praat over de Case Study van The Audience Agency in Zweden. Tot slot praten Maaike Verberk (voorzitter Taskforce Samenwerkingsverband Publieksdata en directeur DEN) en Coen van der Poll (eigenaar Peppered) over de belangrijke ontwikkelingen op het gebied van publieksdata.

Share this article

Inspiration and knowledge that help you improve your cultural attitude with the power of digital

Every month in your inbox!