Direct naar de inhoud Direct naar het menu Direct naar de zoekfunctie Direct naar de footer

Artikelen

5 november 2020
Square 2.1: Jongleurs virtueel over de vloer
Praktijkvoorbeeld
27 oktober 2020
Making sense of the shifting normal: how might cultural organizations use this period to reflect and build a combined physical and digital strategy
Publicatie
21 oktober 2020
Een digitale propositie voor een nieuw publiek. Hoe Nederlands Dans Theater inzet op fysiek én digitaal publiek
Praktijkvoorbeeld
28 september 2020
Focusmodel: Succesvolle digitale transformatie vereist een geïntegreerde aanpak
Kennis
21 augustus 2020
De Uit & Thuismarkt
Praktijkvoorbeeld
23 juli 2020
Een platform kiezen voor (live) videostreaming
15 juli 2020
Inzicht 2: Voorbeelden van binnen en buiten de sector vormen een inspirerend startpunt
Kennis
15 juli 2020
Inzicht 3: Ontwikkelen van digitale verdienmodellen vraagt een gestructureerde aanpak
Kennis
30 juni 2020
Inzicht 1: De cultuursector is net gestart met het ontdekken en ontwikkelen van digitale verdienmodellen
Kennis
24 juni 2020
Digitaal DNA: Hoe kunnen organisaties in de cultuursector door digitale innovatie nieuwe verdienmodellen ontdekken en ontwikkelen?
Kennis
21 april 2020
Hoe zoek je online interactie met je publiek?
20 april 2020
Crowdsourcing en interactie met je publiek: vragen en antwoorden uit de livesessie
Verslag
19 maart 2020
The Isolation Sessions: concerten voor een tikkie
Praktijkvoorbeeld
25 november 2019
Digitaal innoveren: over nut en noodzaak van een gericht managementprogramma voor de culturele sector
Interview
17 mei 2018
Gastblog: Zo toon je je bestaansrecht aan (bij potentiële financiers)
Blog

This website is automatically translated by Google Translation. Some translations might not be correct.