Direct naar de inhoud Direct naar het menu Direct naar de zoekfunctie Direct naar de footer

Introduction to... Digital Audience Insights

Wie zijn onderdeel van het toenemende digitale publiek en wat is hun motivatie? The Audience Agency presenteert de laatste bevindingen van hun publieksonderzoek.

27 januari 2021
Virtueel

De afgelopen 9 maanden begeeft het cultuurpubliek zich steeds vaker in het digitale domein. Hoe kunnen cultuurinstellingen op strategische wijze in deze behoefte voorzien? Het gratis webinar Digital Audience Insights is bedoeld voor professionals die meer willen weten over de datasets van The Audience Agency en hun Digital Audience Survey.

De sessie Digital Audience Insights is handig voor cultuurprofessionals die geinteresseerd zijn in hun relatie tot digitaal publiek, publieksgedrag en toekomstige digitale betrokkenheid. Dit is in lijn met de missie van The Audience Agency, die als doel hebben om relevantie, bereik en veerkracht te versterken bij cultuurinstellingen met hun ondersteund publieksonderzoek. 

In het webinar leer je de belangrijkste inzichten uit het Digital Audience Survey en de COVID-19 Cultural Participation Monitor. Ook leer je publieksbehoeften herkennen en de data in te zetten voor effectieve cultuuraanbod.

 

Programma

Datum: Woensdag 27 januari
Tijd: 10:30 - 11:30
Locatie: online 

Meer informatie? Zie de website van The Audience Agency.

 

Thema's
Deel dit artikel

This website is automatically translated by Google Translation. Some translations might not be correct.