Inspiratiemiddag tech & marketing

Tijdens deze middag kun je uitwisselen met elkaar wat de kansen en uitdagingen zijn van digitale technologieën en praten over de rol die ze spelen in publieksbeleving en marketingcommunicatie.

19 september 2019
Q-factory Amsterdam

Digitale technologieën zoals apps, AR en VR veranderen de manier waarop publiek met kunst en cultuur in aanraking komt. Veel van deze technologieën bieden kansen om de inhoud te verrijken of nieuwe verhalen te vertellen. 

Tijdens deze bijeenkomst geven een aantal voorlopers een presentatie. Zij laten zien wat het de organisatie en het publiek biedt en welke uitdagingen het proces met zich meebrengt. We sluiten de middag af met deelsessies waarbij je in een kleine groep kan uitwisselen met ervaringsdeskundigen.

  • Lotte Baltussen – digitale technologie en kunst en cultuur
  • Tijs Heesterbeek – Het poppodium als laboratorium voor high-tech innovatie
  • Ivo Hoekstra – Hoe het Mauritshuis met Augmented Reality nieuwe verhalen brengt
  • Deelsessies:
    • Conversational Tool door Mathieu Dekker van Nederlands Dans Theater (NDT)
    • Serious gaming in de klassieke muziek door Micha Hamel 
    • Verhalen centraal in digitale technologie van Abbemuseum door Mariët Erica
    • Augmented Reality in erfgoed door Femke Klein van Brabant Remembers

Praktische informatie en aanmelden

Tijden: 13:30 – 17:00 uur (o.v.b.)
Waar: Q-factory, Amsterdam

Meer informatie

Ga naar de website van Cultuurmarketing voor meer informatie over het programma en voor aanmelden.

Thema's
Deel dit artikel