Cookies op DEN.nl
den.nl maakt gebruik van cookies voor het anoniem meten van het website bezoek en het vergroten van het gebruiksgemak. Door op 'ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van deze cookies.

Transmedia StoryTelling = StorySelling




Op 31 oktober organiseren CLICKNL | CULTURAL HERITAGE & CLICKNL | GAMES en Syntens de tweede sessie uit de reeks 'Double CLICK goes 4 (H2O)’. De sessie gaat over ‘Transmedia StoryTelling = StorySelling": publiek binden en bereiken in het digitale tijdperk’.

Tijdens de sessie wordt het belang van een transmediale inzet door middel van het aangaan van strategische samenwerking, partnerships en nieuwe verbindingen met als uitgangspunt ‘het verhaal’/ storytelling geaccentueerd. 
 
Het doel is om via transmediale inzet meer zichtbaarheid te creëren, een betere binding met de doelgroep op te bouwen en meer klanten en meer omzet te genereren.
 
Doelgroep
  • Erfgoedinstellingendie hun (verborgen) collecties willen ontsluiten, meer / ander publiek willen trekken, interesseren en ‘vasthouden’ of andere mogelijkheden van digitale, interactieve middelen willen benutten
  • Ondernemers die met en voor erfgoedinstellingen zoals musea willen werken en onderzoeksresultaten kunnen toepassen of met onderzoekers willen samenwerken
  • Onderzoekers die hun resultaten willen inzetten voor bedrijven en erfgoedinstellingen
  • En Gemeentes, VVV’s, etc.
     
Wanneer en waar
Donderdagmiddag 31 oktober 2013
12:30 – 17:00 uur (borrel na afloop)
Koninklijke Bibliotheek (KB) te Den Haag
 
Meer informatie en aanmelden
www.syntens.nl/Agenda/Pages/4004663.aspx

Locatie:
Provincie Zuid-Holland

Tags:
storytelling   transmedia  
4 plus 6 is:*
(anti-spam)

Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties geplaatst.