Cookies op DEN.nl
den.nl maakt gebruik van cookies voor het anoniem meten van het website bezoek en het vergroten van het gebruiksgemak. Door op 'ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van deze cookies.

Kom je ook? 6 - 'Oops!'




Op donderdag 9 september 2010 organiseert Mediamatic weer een 'Kom je ook'? Het thema van deze zesde editie: het mislukken van projecten.

Kom je ook? is een dag met voorbeelden en nieuwe ideeën over innovatie, participatie en web 2.0 in kunst, cultuur en erfgoed. Hoe bereik je nieuwe doelgroepen en betrek je mensen bij je instelling? Kom je ook? geeft je moed en energie om meer risico te nemen in je programmering, nieuwe samenwerkingen aan te gaan of op andere manieren te innoveren.

Fouten maken is menselijk. Projecten waar met alle moed aan begonnen is kunnen gaandeweg mislukken door fundamentele fouten. Kom je ook? 6 gaat over zulke mislukkingen. Sprekers analyseren waar het mis is gegaan, maar geven daarbij niet elkaar of ‘de omstandigheden’ de schuld.

Sprekers
Onder andere:

  • Kathryn Schulz (Amerikaanse journalist en expert op het gebied van fouten);
  • Bert Mulder (voormalig adviseur bij de Tweede Kamer), over de automatisering van het parlement;
  • Arnica Elsendoorn (theatermaker en regisseuse) over hoe een multicultureel project kan stranden op eigen bodem;
  • Interview met Dagmar Heijmans (oprichter van Sellaband);
  • Interview met Frans Nauta, over het mislukte Innovatieplatform;
  • Julius Vermeulen (adviseur visuele communicatie bij TNT Post), over de gevolgen van mislukte postzegels;
  • Kunstenaarsduo Wouter Osterholt en Elke Uitentuis over hun onderzoeksproject naar het instorten van de Amerikaanse huizenmarkt en de effecten op bewoners;
  • Björn Stenvers (hoofd marketing OBA en nu bij het Amsterdams Historisch Museum), over zijn grootste leermomenten.

Locatie
Het Compagnietheater in Amsterdam.

DOEN pitch
De DOEN Pitch gaat over nieuwe ideeën. In dit vaste onderdeel van Kom je ook? stemmen we op het beste innovatieve plan. Je kunt je concepten indienen via www.mediamatic.net/doen.

Kosten
Een kaartje voor de hele dag kost 99,- euro (excl. BTW). Een abonnement voor vier keer Kom je ook? is 275,- euro (excl. BTW).

Meer informatie
Voor de volledige line-up, de DOEN Pitch en reserveren kijk je op www.mediamatic.net/komjeook.

9 plus 1 is:*
(anti-spam)

Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties geplaatst.